» چرا تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات کاغذی مورد استفاده قرار گرفته است؟

چرا تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات کاغذی مورد استفاده قرار گرفته است؟

تبلیغات کاغذی در قیاس با تبلیغات پیامکی از بازدهی بالایی برخوردار نمیباشد زیرا درصد کمی از کاغذها به دست مخاطبان واقعی خود میرسد. طبق آمار گرفته شده درصد بالایی از مردم تراکتها را نمیخوانند و در سطل آشغال می ‌اندازند و نمیتوان کنترل دقیقی بر روی نحوه و پخش کردن تبلیغات کاغذی انجام داد.

با توجه به گزارش اتحادیه بین ‌المللی مخابرات ۹۰% از جمعیت جهان به شبکه‌های تلفن همراه دسترسی دارند بنابراین امروزه از تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات کاغذی استفاده میشود زیرا تلفنهای همراه قابل حمل هستند بنابراین تبلیغات پیامکی در هر زمان و در هر مکان امکانپذیر میباشد گاه یک متن کوتاه و ساده از یک صفحه نوشته‌ی شلوغ تاثیر بیشتر برروی مخاطبان خود میگذارد یکی از ویژگیهای استفاده از پنل اس ام اس انتخاب مخاطبان و منطقه‌ میباشد با بررسی دلیوری پیامکها از رسیدن پیامک به دست مخاطبان مطمئن ‌شوید و در مدت زمان کوتاهی هزاران نفر میتوانند از خدمات، طرحها و محصولات شما آشنا شوند در حالی که تبلیغات کاغذی ساعتها و بعضی وقتها روزها و هفته‌ ها طی میشود تا پخش شود.

با استفاده از پنل اس ام اس اثر بخشی تبلیغات با کمترین هزینه به حداکثر خواهد رسید پنل اس ام اس جهت اطلاع‌ رسانی هم مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده بیشتر از تبلیغات پیامکی نسبت به تبلیغات کاغذی سبب حفظ محیط زیست میگردد. تبلیغات پیامکی بازخورد بیشتری نسبت به تبلیغات کاغذی و چاپی، تبلیغات بیرونی، تبلیغات خدمات عمومی، تبلیغات در محل فروش کالا، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات ایمیلی دارد، زیرا پیام تولید کنندگان را راحت‌ تر به مصرف کنندگان میرساند.

تبلیغات پیامکی که در سالهای اخیر بسیار زیاد مورد استقبال کسب و کارها قرار گرفته است، ثابت کرده که میتواند به عنوان بهترین روش فعلی برای تبلیغات در سطح انبوه باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.