» سوالات متداول

FAQ

یکی از کاربرد های پنل پیامک ارسال انبوه پیام های تبلیغاتی است. از پنل پیامک جهت

یادآوری زمان سررسید بیمه ها و قراردادها

مشتری مداری (تبریک مناسبت ها و …)

اطلاع رسانی از تخفیفات یا فستیوال ها به مخاطبین

نظرسنجی

تعیین وقت جلسه یا پذیرش مطب پزشک

و … استفاده نمود

در پایان هر ارسال بلافاصله گزارش کاملی از اطلاعات برای فرستنده نمایش داده میشود.

این اطلاعات شامل تعداد پیام های ارسالی موفق و تعداد پیام های ارسال نشده (خطوط مسدود تبلیغاتی)، مدت زمان ارسال، هزینه اولیه و هزینه ارسال میباشد.

هزینه پیام های ارسال نشده در همان لحظه محاسبه و به حساب کاربری عودت داده میشود.

این اقدام نیازی به نامه نگاری و درخواست ندارد.

بسته به تعداد شماره های انتخابی جهت ارسال و ساعات شلوغی سرور ها و سرعت اینترنت شما پیام ها ارسال میشوند.

بطورکل ارسال هر ۵۰۰۰ پیام در کمتر از ۱ دقیقه انجام میگیرد.

خیر

تمامی پنل ها و شارژ های خریداری شده بصورت نامحدود در اختیار کاربران قرار دارد و کاربران میتوانند در هر زمان به پنل خود دسترسی داشته و از اعتبار خود استفاده نمایند.

خیر

استفاده از خدمات سامانه نیازمند استفاده از سخت افزار یا نرم افزار خاصی نمیباشد و کاربران میتوانند با استفاده از اطلاعات کاربری خود از طریق تلفن همراه (اندروید، iOS، Windows Phone)، تبلت (اندروید، iOS، Windows Phone)، لپتاپ و کامپیوتر رومیزی وارد پنل شده و از امکانات آن استفاده کنند.

لیکن پیشنهاد میگردد برای استفاده بهینه و بدون مشکل از سامانه توسط لپتاپ از مرورگر های فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

لینک دانلود مستقیم نرم افزارها از سایت سازنده

یکی از مزیت های استفاده از سامانه های آرانت خطوط اختصاصی است.

خطوط اختصاصی کاملا در اختیار کاربر قرار گرفته و تمامی امکانات بر روی آن فعال میگردد.

اما خطوط عمومی در اختیار کاربران نبوده و به چندین نفر سرویس دهی میکند.

از مزیت های خط اختصاصی نسبت به خط عمومی میتوان به :

۱- امکان ارسال توسط صاحب خط در هر زمان

۲- امکان دریافت پیامک روی خط اختصاصی

۳- امکان فعال سازی ماژول های پاسخگو، استعلام، سررسید، مناسبت، منشی،

۴- دراختیار داشتن بانک های اطلاعاتی شماره های تلفن

۵- بالابردن اعتبار مجموعه و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی

و … اشاره کرد.

خیر

امکان تبدیل خطوط اختصاصی و عمومی به یکدیگر وجود ندارد و ناقض قوانین و مقررات سایت میباشد.

همواره در بخش فایل های ضروری داخل پنل میتوانید به کدهای پستی مناطق دسترسی داشته باشید.

در صورت عدم توانایی به دسترسی به این اطلاعات میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته تا لینک دانلود را دریافت نمایید.

اشخاص حقیقی: تصویر قبض تلفن + تصویر کارت ملی صاحب خط (ارسال به پشتیبانی)

فعال سازی این مورد ۲۴ – ۴۸ ساعت کاری زمان میبرد. و شامل هزینه فعال سازی توسط مخابرات میباشد.

اشخاص حقوقی: تماس با پشتیبانی جهت دریافت شرایط

بله

صاحبان مشاغل و شرکت های ثبت شده و یا سازمان های رسمی میتوانند با ارسال مدارک به بخش پشتیبانی در صورت تایید از نام تجاری جهت ارسال پیام ها استفاده نمایند.

بله

پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی و اطلاع از شرایط و تعرفه های ارسال به خطوط مسدود میتوانید به خطوط مسدود نیز پیام ارسال کنید.

خیر

دلیوری برروی تمام پنل ها فعال بوده و هزینه ای بابت آن اخذ نمیگردد.

خیر

دریافت پیامک بر روی خطوط اختصاصی و ثابت رایگان بوده و هزینه ای برای فعالسازی آن اخذ نمیگردد.

لازم بذکر است درصورت تمایل مدیر پنل میتواند پیام ها را برروی خط موبایل خود نیز مشاهده نماید که در این صورت تعرفه ارسال پیام از پنل به خط مدیر با همان تعرفه عادی ارسال از اعتبار کسر میگردد.